Laboratoria przyszłości

Klasa VI b próbowała swoich sił w wykorzystaniu robota Photon do zajęć ekologicznych w czasie lekcji geografii. Nie wszystko jeszcze udaje się zrobić,  ale sterowanie ruchem robota jest już opanowane! Był również czas na zajęcia z zestawami klocków lego.  Uczniowie bardzo chętnie powtórzą  lekcję w Laboratorium przyszłości. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Klasa 2a kolejny raz spędziła czas wykorzystując klocki z Laboratorium przyszłości.
Uczniowie współpracując w grupach musieli zgodnie z podaną instrukcją wykonać wybrane zadania.

Klasa 2a poznawała Magiczny dywan.
Wszyscy z dużym zaangażowaniem starali się wykonać zadania.

Dzieci bez względu na wiek uwielbiają wszelkiego rodzaju klocki LEGO. Uczą one myślenia, planowania, umiejętności odtwarzania, ale też tworzenia i eksperymentowania. To zabawka najbardziej pobudzająca do aktywności, twórczej zabawy, a nawet nauki. Z pozoru kawałek plastiku z wypustkami, które umożliwiają łączenie z innymi elementami. Ale właśnie ta możliwość łączenia, budowania i kreowania dziecięcej rzeczywistości umożliwia wszystkim konstruktorom nieograniczone możliwości zabawy i nauki. I tak właśnie uczniowie klasy VIIIb spędzili czas w szkolnej pracowni, która powstała w ramach programu Laboratoria Przyszłości z inicjatywy edukacyjnej realizowanej przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum Tech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

Kreatywność wciąga🙋‍♂️.Zajęcia Cuda-wianki to także nowoczesność,
elementy robotyki🎮.
Dla każdego coś fajnego, chłopcy szaleją z klockami
lego, dziewczynki tworzą piękności w 3D.
Jest moc, jest zabawa.
 
  Zabawa jest najlepszą formą nauki, uczniowie świetlicy Naszej szkoły podczas swobodnej zabawy, kreatywnie konstruują  według własnej wyobraźni, ale  również określonej instrukcji modele wykorzystując klocki lego. Poznają zasady działanie robotów, ich zaprogramowania, eksperymentują a przy tym zdobywają nowe umiejętności.